Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

Kategori Gay Porno Hikayeleri (77)

Aktif pasif ve gaylerin yaşadıkları porno sex hikayelerini sitemizde itiraf ediyorlar.

 

Beni siken adam Karıma kocalık yapıyor

Selamlar arkadaşlar sürekli olarak cep telefonumdan yada tabletimden sitenize geliyorum ve sex hikayeleri arasında ki genel de aile içi sex hikayeleri kısmında takılıyorum ama, başımdan […]

10348 toplam görüntüleme, 19 bugün

 

Gay Olduğumun Farkına Vardım

Bu tür gay hikâyeleri ne yazmayı ne de okumayı sevmesem de, ama başımdan geçen şeyi tek kelimesini bile değiştirmeden yazacak olmam çok ilgi çekici geldiğinden […]

3347 toplam görüntüleme, 12 bugün

 

Su Tesisatçısı ile Sex İtirafım

EVE GELEN SU TESİSATÇISI İLE SİKİŞ İTİRAFIM   Herkese merhabalar. İçimdeki orospunun açığa çıktığı bu hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Ben evli bir kadınım ama kocamın […]

2597 toplam görüntüleme, 15 bugün

 

Bakire Üniversiteli Kız ile

  Tertemiz üniversiteli bakire, Selam sizlere yaşanmış bir hikâyeyi anlatmak istiyorum. Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. […]

746 toplam görüntüleme, 9 bugün

 

Zengin Patronum Karımı Sikiyor

PATRONUM KARIMI SİKİYOR ÇOK KEYİFLİ Kаrıѕıylа birliktе, çоcuklаrını büyütüр еvlеndirmiş, büyükçе bir Villа’dа yаşаyаn, 55 yаşlаrındаki çiftin еvdеki işlеrini yарıyоrduk. Bеn tаmirаt vе bаhçе işlеriylе […]

2032 toplam görüntüleme, 11 bugün

 

16 Yaşında ki Amca Kızını Götünden Siktim

16 Yaşında ki Amca Kızını Götünden Siktim Amcamın kızını domaltıp siktim, 20 yaşındayım ismim ramazan, oldukça yakışıklı ve çekici bir erkeğim haliyle kadınlarla olan sabıkam […]

2138 toplam görüntüleme, 11 bugün

 

Türbanlı Kızı Götünden Siktim Resimli Hikayem

Türbanlı Kızı Götünden Siktim Resimli Hikayem   Türbanlı kıza arkadan dayadım, Selam arkadaşlar ben Fikret, 28 yaşındayım. Evliyim 1 çocuk babasıyım. İşlettiğim bir restorantım var. […]

1864 toplam görüntüleme, 13 bugün

 

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem Merhaba ismini vermek istemeyen bir hikaye severim arkadaşlar, henüz 20 yaşında kendince atletik vücutlu ve yakışıklı denecek birisiyim. Benim teyzemin […]

572 toplam görüntüleme, 6 bugün

 

Kocamın Yakışıklı Yiğeni ile Sex Hikayem

    KOCAMIN YİĞENİ ÇOK YAKIŞIKLIYDI SEX HİKAYEM GERÇEK   Selama arkadaşlar. Adım Sema anlatacağım hikayem kocamın yeğeni Enes ile aramda yaşandı. Enes gerçekten atletik […]

1086 toplam görüntüleme, 8 bugün

 

Damadımın Annesini Siktim

DAMADIM KIZIMI SİKİYOR BENDE DAMADIMIN ANNESİNİ   Selam seks hikayesi severler. Adım Osman 42 yaşında evli bir beyim. Kızım geçen yıl evlendi. Zaten bu sex […]

1918 toplam görüntüleme, 15 bugün

 

Abim Gizlice Ablamı Götünden Sikiyor Gördüm

Abim Gizlice Ablamı Götünden Sikiyor Gördüm   Selam Sexİtiraflari.Org arkadaşlar. Anlatacağım hikayem benimle ilgili değil ama yine de sizlerle paylaşmak istiyorum. Abimle ve ablamla yaşanan […]

3206 toplam görüntüleme, 18 bugün

 

Kısasa Kısas Dedim Kocamı Komşum ile Aldattım

Kısasa Kısas Dedim Kocamı Komşum ile Aldattım   Merhaba arkadaşlar. Benim eşim çok sıkı bir internet kullanıcısıdır. Ben ise babamın evinde de böyle bir şey […]

862 toplam görüntüleme, 7 bugün

 

Kocam Sikmedi Komşuma Siktirdim Kendimi

               KOMŞUM İLE SEX HİKAYEM   Ben Rüveyda 29 yaşında vücut hatlarıyla bayan arkadaşlarım tarafından kıskanılan bir kadınım. Renkli […]

1154 toplam görüntüleme, 9 bugün

 

Hayvan Eniştem Beni Sikti

ENİŞTE ve BALDIZ SEX HİKAYELERİ   Merhaba arkadaşlar ben 19 yaşında türbanlı genç bir kızım. Adana’da ailem ile yaşıyorum. Benden büyük bir ablam var ve […]

2091 toplam görüntüleme, 24 bugün

 

Karım Doğum Yaptığından Baldız Doyuruyor Beni

      BALDIZIM İLE SEX HİKAYELERİM   Merhabalar Ben Akif. 33 yaşındayım, oldukça da yakışıklı sayılırım. 6 yıllık evliyim ve karımla son derece mutluyuz. […]

1122 toplam görüntüleme, 4 bugün

 

Komşumun Kızına Tecavüz Ederek Siktim

           KOMŞU KIZI İLE TECAVÜZ SEX HİKAYEM   Merhaba Sexitiraflari.Org arkadaşlar. Biz 5 katlı bir binanın en üst katında oturuyoruz. Yakın […]

745 toplam görüntüleme, 7 bugün

 

Türbanlı Ev Sahibimi Siktim

          TESETTÜRLÜ KAPALI EV SAHİBİM İLE SEX HİKAYELERİM Selam arkadaşlar. Yaşadığım güzel bir seks hikayesini sizlere de anlatmak istiyorum. Daha önce […]

231394 toplam görüntüleme, 2669 bugün

 

Kocam İyi Sikemedi Kaynıma Verdim

    KOCAM İYİ SİKEMEDİ KAYNIMA SİKTİRDİM KENDİMİ   Merhaba değerli tr.sexitiraf.net ailesi Eşimle 3 yıllık bir evliliğim var. Aslında severek evlendiğimizi sanıyordum ama evliliğimiz […]

886 toplam görüntüleme, 11 bugün

Sayfa 1 / 51 2 3 5

Aile içi Sex Hikayeleri

  • Kaynanam kucağımdan inmiyor

    tarafından on 14 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Merhaba size şu anda bile yaşamakta olduğum hikayemi anlatacağım.6 yıldır eviliyim güzel sayılmaz ama bana göre çok seksi sevişmeyi çok iyi bilen bir kaynanam var.iki yıl önce başladı her şey.birgün onların evede oturuyoruz eşimle kaynanamda ev işi yapıyor.üzerinde bizim oralarda bandik denilen şalvarı var.eğilip doğruldukça götü nün arası açılıp kapanıyordu benim sikim kalktı kazık gibi […]

  • Abimle okurken yarrağını gördüm onu içim...

    tarafından on 14 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Merhaba değerli sex hikaye sakinleri, Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sarisin bir kizim fizigim ozellikle erkekleri cok etkiler litvanyaya okumak amaciyla abimle beraber geldik bir ev tuttuk ve yerlestik.bir gun okuldaki derslerimden birine giren ogretmenin hastalanmasi sebebiyle okuldan erkencıkmıs […]

  • Seksi yengem ile sohbet ettik

    tarafından on 13 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Merhaba ensest sex hikayeleri okurları, ben 16 yasımda hala ilk cinsel tecrübemi yasamamıs biriydim ta o güne kadar yengem harika bir kadındır öle bir kalçası varki onu görüpte bakmayacak erkek tanımam bizim iç çamasırları satan bir dükkanımız var yengemle ikimiz duruyoruz orda ve aksama kadar onu izliyorum yengem tüm çevremizdeki esnafların dikkatini çeken biri o […]

  • Dayımın kızı ile ensest sexim

    tarafından on 4 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Herkese selamlar. Anlatacağım olayı yaşadığımda 22 yaşındaydım. O zamanlar Üniversitede öğrenci olduğumdan halen ailemle İstanbul’da yaşıyordum. Dayım bundan birkaç yıl önce yengemden ayrılmış, 3 çocuğuyla birlikte yaşamaya başlamıştı. Dayım bir şirketin personel müdürü olduğundan ekonomik durumu bayağı iyi idi, ancak bir çok metresi olduğundan, çocukları daha çok Amcalarında, veya Halalarında, yani bizlerde kalıyordu. Dayımın iki […]

  • Kız kardeşim benden çocuk istedi

    tarafından on 3 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Selamlar sex hikayeleri sayfası okurları sizlere kardeşimle bâşimdan geçen anımı anlatacağım.bundan 1 ay önce başladı daha önceleri kardeşime bu gözle hiç bakmamiştim hikayeme géçmeden size kardeşimden bahsedeyim 19 yaşinda adı hatice dolgun kaĺçaları tüysüz amciği olan çitir sarısın genç ve çok azgin ilk birlikteliğimiz bir gece duştan sonra hava sıcaklığından çiplak uyudugum bir gece kardeşimin […]

  • Dul bayan olmak zor erkek bulamıyordum

    tarafından on 27 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Merhaba değerli Sex hikayeleri okurları Vendella Azerbeycanda yaşıyorum 27 yaşındayım dulum bir kere evlenip boşandım. kocamdan ayrılalı tam 7 ay olmuştu kardeşim askerdeydi ve bir arkadaşı izine gelmişti onunla kardeşime bir kaç şey gönderecektim numarasını aldım aradım ve sesi beni çok etkilemişti sanki ihtiras alevlerine suruklemişti beni. Gördüğümde fena değildi. kafama koymuştum artık onu istiyordum […]

  • Eniştem Ablamın yanında beni sikiyor

    tarafından on 27 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Herkese merhaba sex hikayeleri ve porno hikayeleri okurları. Ben 19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanın karşısındaydım. kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğini giymiş kendimle oynuyordum. tüysüz vücudumu, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımı boyayıp ne kadar güzel olduğumu düşünüyordum.   Ablamda eniştemde evde yoktu. eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi. geceliğin eteklerini sıyırıp arkamı aynaya […]

  • Kocam Zorla Götümden Sikiyor

    tarafından on 26 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Merhabalar Aile içi sex hikayeleri sayfası, ben Fatma. 28 yaşında, evli, bakımlı ve alımlı bir bayanım. Eşimle evlenmeden önce evlenince seks hayatımızın nasıl olacağını konuşur, onun deri kıyafetlere olan ilgisini bildiğimden özellikle deri etekli ve ceketli, çizmeli fanteziler anlatıp onu azdırmaya bayılırdım. Bunun sonucunda ise evlendikten sonra hemen hemen her sevişmemizde benden deri eteğimi ya […]

  • Bana tecavüz edip grupça siktiler

    tarafından on 22 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Merhaba değerli sex hikayeleri sitesi. ben Şermin, 24 yaşındayım, 1.75 boyunda, esmer, sexy bir vücuda sahibim. Üniversite öğrencisiyim, kuzenimle beraber kalıyorum. Kuzenim erkek ve O’da Üniversitede okuyor. Birde kuzenimin bir arkadaşı var, evde 3 kişi kalıyoruz. Anlatacağım olay daha yeni, 2 ay önce yaşandı. Birgün kuzenimin arkadaşı (Arda), eve arkadaşlarını getirmiş, odasında içiyorlardı. Sesleri ta […]

  • Kız kardeşim Sex Partisi düzenledi

    tarafından on 18 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Merhabalar Ensest Sex Hikayeleri okurları, bende sizlere cep telefonumdan kız kardeşimin seks partisi düzenlediği an yaşadığım olayı anlatmak istiyorum… Kız kardeşim ile orta düzeylükten beri hiç ayrılmaz her şeyi beraber yapardık. Hatta o benden cesaretli ve atılgan bir karaktere sahip olduğu için bütün yaramazlıkları o bulurdu. Artık oda büyümüş özgür bir kız olmuştu. 18 yaş […]